среда, 26 декабря 2012 г.

Не разбазарили "народное добро" в Херсоне? Водоканал, сальдовцы



Интересно, по хозяйски подошли к решению этого вопроса, как предусматривалось решением горсовета?

В дополнениях к решению большой перечень на списание, соответственно и соблазн поживиться.

"подальшого використання всіх деталей, вузлів та агрегатів, придатних для ремонту рухомого складу підприємства;


здачі інших деталей як металобрухту до відповідних установ, які мають дозвіл на діяльність щодо приймання та обробки металів."



ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА РАДА
XХ сесія міської ради VІ скликання
РІШЕННЯ
від 26.09.2012                                                                        № 794

Про згоду на списання міськими

комунальними  підприємствами 

основних засобів


Розглянувши  лист директора міського комунального підприємства  (МКП) "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства м. Херсона"
від 06.08.2012 за № 2191 та лист директора  МКП "Херсонтеплоенерго" Пепеля В.П. від 15.08.2012 за № 2298, відповідно до Порядку списання об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 № 1314, керуючись пунктом 30 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада
ВИРІШИЛА:


       1. Дати згоду МКП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства м. Херсона", за переліком згідно з додатком 1, МКП "Херсонтеплоенерго",  за переліком згідно з додатком 2, на списання протягом року основних  засобів, за умови:

       - подальшого використання всіх деталей, вузлів та агрегатів, придатних для ремонту рухомого складу підприємства;

       - здачі інших деталей як металобрухту до відповідних установ, які мають дозвіл на діяльність щодо приймання та обробки металів.

       2. МКП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства        м. Херсона" (Козаков І.В.), МКП "Херсонтеплоенерго" (Пепель В.П.):

       2.1. Кошти, одержані від реалізації металобрухту, використати відповідно до чинного законодавства.

      2.2. Протягом 30 календарних днів після списання основних засобів надати до управління комунальної власності міської ради та департаменту бюджету і фінансів міської ради акти про списання та оприбуткування придатних деталей          і довідку про використання коштів.

      3. Контроль за виконанням даного рішення покласти постійну комісію міської ради з питань комунальної власності, регуляторної політики, інвестицій, енергозбереження та охорони навколишнього середовища  (Лушніков А.Л.) та заступника міського голови  Ярошевського В.І.


Міський голова                                                                                         В.В. Сальдо