воскресенье, 25 марта 2018 г.

Дорого ли внедрение ПЗ в херсонской больнице?


Больница - это коммунальное предприятие, поэтому наши с вами деньги.

Есть ли у них отдел АСУ или какой то компьютерный?


Вот данные с тендера по установке стандартной системы учёта на 5 человек в 2018 году:

Победитель - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ІТ".
Сумма - 19 800 грн.


Вот так на сайте госзакупок "Прозоро":

Інформація про предмет закупівлі
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Украина, Херсонська область, Херсон, проспект Ушакова, 67, Херсон, Херсонская область, Украина

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018

ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Контактна особа замовника: Тетяна Рибалко  0552494252, +380552494252
economist_xokl@ukr.net
---------------------------







Вопрос: почему споры по Договору рассматривать в Киеве?

Договір № 18-0
м. Херсон "ЛЗ" березня 2018р.
ТОВ «Центр інформаційних технологій ІТ», надалі ВИКОНАВЕЦЬ, в особі директора
Дідуха Т.Я., який діє на підставі Статуту, з одного боку, і Херсонська обласна клінічна лікарня,
надалі ЗАМОВНИК, в особі головного лікаря Клименка Віктора Леонідовича, який діє на підставі Статуту, з іншого боку, уклали цей Договір про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ.

Відповідно до умов цього Договору ВИКОНАВЕЦЬ зобов"язується виконати роботи по впровадженню і ліцензійному оновленню програмного забезпечення ІС-ПРО версія 7 «Бюджет» згідно специфікації (додаток №1) - Код ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов'язані з 1.1. Роботи по обслуговуванню програмного забезпечення ІС-ПРО версія 7 «Бюджет модуль
Логістика» включають:
- налаштування програмного забезпечення згідно вимог Замовника та законодавства України.

1.2. Ліцензійне оновлення версій системи "ІС-ПРО".
з моменту оплати включає:
- послуги телефонної лінії консультацій;
- гарантія оновлення редакцій версій програми в рамках придбаної конфігурації і на носіях ЗАМОВНИКА;
- консультації в офісі ВИКОНАВЦЯ.

2. ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ.

2.1. Вартість Договору складає 19 800,00 грн. {Дев'ятнадцять тисяч вісімсот гривень), без ПДВ
2.2. Якщо в процесі виконання роботи з'ясовується необхідність проведення додаткових
робіт сторони визначають їх вартість за домовленістю.згідно додатку №2.
2.3. Перелік та вартість робіт визначені в Специфікації (Додаток №1), що є невід'ємною частиною цього Договору.

3. УМОВИ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ.

3.1. Оплата за цим Договором здійснюється в національній валюті України шляхом
переведення грошових коштів ЗАМОВНИКА на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ.
3.2. ЗАМОВНИК повинен повідомити ВИКОНАВЦЯ про здійснення платежу протягом однієї
доби з моменту переведення грошових коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ.

4. ЗОБОВ'ЯЗАННЯ СТОРІН.

4.1. ЗАМОВНИК зобов'язується у випадку виникнення обставин, що впливають на хід виконання планових робіт негайно повідомити ВИКОНАВЦЯ.
4.2. ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язується виконати роботи згідно п.1.
4.3. ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язується у випадку виникнення обставин, що впливають на хід
виконання планових робіт негайно повідомити ЗАМОВНИКА.
4.4. Зміна терміну виконання робіт можлива тільки за згодою сторін.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.

5.1. За невиконання чи неналежне виконання зобов'язань за даним Договором
ВИКОНАВЕЦЬ та ЗАМОВНИК несуть відповідальність у відповідності до чинного законодавства.
5.2. ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки, завдані внаслідок самостійного встановлення або використання ЗАМОВНИКОМ програмних продуктів.
5.3. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання
зобов'язань за Договором, якщо таке невиконання сталось внаслідок надзвичайних та
непередбачуваних подій (ФОРС-МАЖОР).
5.4. ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності за роботу програмного комплексу, якщо
встановлення і настройка комплексу проводяться без нього.

6. ГАРАНТІЯ.

ВИКОНАВЕЦЬ гарантує, що під час встановлення програмного продукту, наданого ЗАМОВНИКУ і протягом гарантійного терміну програмні продукти перебуватимуть у робочому стані.
Гарантійний термін складає 3 місяці з часу перерахування коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ, що підтверджується актом передачі робіт.
Дані гарантійні зобов'язання втрачають силу при зміні, модифікації або переробці програмного забезпечення без письмової згоди ВИКОНАВЦЯ.

7. ОБСЛУГОВУВАННЯ І ПІДТРИМКА.

По закінченні дії гарантії, а також під час ії дії, ЗАМОВНИК може замовити у ВИКОНАВЦЯ комплекс заходів обслуговування, підтримки та удосконалення обладнання.

8 ФОРС-МАЖОР.
ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності за невиконання своїх зобов'язань внаслідок причин, викликаних незалежними від нього обставинами, зокрема: стихійні лиха, страйки, військові діі та інші.

9. АРБІТРАЖ.
Всі суперечки, незгоди або претензіі, що можуть виникнути за цим Договором або у зв'язку з ним, будуть по можливості вирішуватися шляхом переговорів між сторонами. У випадку, якщо сторони не дійдуть згоди, суперечки між ними вирішуються Господарським судом м.Києва.

10. ІНШІ УМОВИ.
10.1. Всі повідомлення ВИКОНАВЦЯ і ЗАМОВНИКА повинні здійснюватися рекомендованою або засвідченою поштою за адресою кожної із сторін, вказаній в цьому Договорі.
10.2. Всі попередні домовленості, переговори, листування, угоди усні або письмові, які пов'язані з цим Договором, втрачають силу з часу підписання даного Договору.
10.3. Жодна зі Сторін не може передавати свої права та зобов'язання за цим Договором третій Стороні без письмової згоди іншої Сторони.
10.4. Договір набуває сили з моменту його підписання та діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань, до 31 грудня 2018р.
10.5. Всі зміни і доповнення до Договору повинні бути виконані у письмовій формі і підписані уповноваженими представниками обох сторін.

10. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН.
ВИКОНАВЕЦЬ
ТОВ «Центр Інформаційних технологій ІТ», м. Херсон ул. Белінского 3, оф.24, код 38044699, тел. 42-43-36, 39-14-35, 8-067-551-73-55

Директор Т.Я. Дідух

ЗАМОВНИК
Херсонська обласна клінічна лікарня
73000 м. Херсон, пр. Ушакова, 67
код ЄДРПОУ 02009867

В.Л. Клименко

Додаток № 1 до Договору

Виконання робіт по налаштуванню і супроводженню ПЗ "ИС-ПРО" версия 7, у складі модуля Логістика, максимальна кількість осіб (5 роб.місць).

Комментариев нет:

Отправить комментарий